Terve mieheen.
Meninpäs sitten rekkaamaan ihan oikealla nimelläni nimimerkin sijasta, joten kutsua voitte Vilmaksi tai Vimpuksi. Hyväksi on havaittu myös "hei sinä siellä". Olen melkein parikymppinen mediataiteenopiskelija kaukaa herra kaamoksen hallitsemasta pohjolasta. Kovat tuleekin tunnetusti korvesta. Mood swingaan ankarasti, yleensä tosin olen ujo happy-go-lucky kaveri enkä oikein tahdo löytää sitä harmaata aluetta vaikka luonteeseen kuuluu pieniä vaikeiksia sanoa ei. Olen optimisti nörtti ja laiska perfektionisti jolla on vähintään tylsä huumorintaju. En pure, mutta kutittelen ihan mielelläni. Hauska ihan noin tavata teidät kaikki ;D
Harrastelen huvikseni lukemista, piirtämistä, web suunnittelua, pimaa ja videopelien pelaamista. Viimeaikoina päällimmäiset fandomit ja riemastuksen katalyyttimet ovat olleet Sengoku Basaran Motochika Chosokabe, Once upon a time korttipeli, HeyHiHello!n musiikki ja Dave the Barbarian animaatiosarja.
Historia ropeltajana on pitkä ja kuoppainen mutta eiköhän tämä kyseenalainen harraste jo kohta seitsemättä vuottaan vetele. Viimeaikoina olen pääsääntöisesti leikkinut kaikkein vanhimmilla hahmoillani, yrittänyt päästä vanhoista pahoista tavoista eroon ja yleensäkin keksiä jotain uutta koristamaan vanhaa nostalgian kera.
Heavens Bayssa luotsaan tällä hetkellä yhtä hahmoa. Jörgenin tulin luoneeksi ihan tyhjästä samana aamupäivänä kun rykäisin ja liityin, joten meillä on hahmo/pelaaja kemiankin kehittämiseksi syytä tutustua toisiimme, mutten usko että siinä tulee mitään ongelmia. Jörgen on mukava tyyppi. Ehkä pikkuisen epä-ammatillinen ja rosoisen olonen kaveri pinnalta, mutta pinnaksi se oikeastaan vain jää. Rikkaan perheen vesana ja ex-sotilaana miehestä löytyy kyllä hillittyä asennetta ja sanavalmiutta ja semmoista hauskaa vanhoillista ja ritarillista kunnain tuntoa. Mikään simputtaja hän ei ole, ja kontrollifriikki vain omien asioidensa suhteen. Jörgen mussu toimii kunniallisessa oppilaitoksessamme uutena liikunnan ja terveystiedon lehtorina, joten toivotaan että ressu viihtyy ja löytää paikkansa ravintoketjussa