|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Höpötius

Viestien lukumäärä: 407 Join date: 22.12.2009 Ikä: 18 Paikkakunta: Satulinna
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Helmi 14, 2010 3:49 pm | |
| Hyvää ystävänpäivää *joukkohalii kaikkia* o/ |
|
 | |
Vilma

Viestien lukumäärä: 21 Join date: 26.02.2010 Ikä: 21 Paikkakunta: Tornio/Pello
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Helmi 28, 2010 7:36 pm | |
| Terve mieheen arvon toveri pelaajat ja hahmot. Kuinkas voimme näinä kirpeinä helmikuun viimeisinä päivinä, kun hiihtolomakin alkaa hönkimään itse kutakin niskaan? |
|
 | |
Höpötius

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Helmi 28, 2010 7:52 pm | |
| Erittäin stressaavasti, pakko sanoa.Ja se johtuu ihan koulutöistä jotka olisi pitänyt suorittaa ajallaan jo aikaa sitten ja joiden pitäis olla valmiina huomiseksi... Mutta kaikesta huolimatta hyvin :'D Ja tervehdys tuloa! ^^ |
|
 | |
Vilma

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Helmi 28, 2010 8:09 pm | |
| On patalaiskana luuserina vähän epärehellistä sanoa että olisipa minullakin jotain hoppua ja kiirettä. Sen sijaan odottelen kauhusta kankeana että saisin viimeinkin käsiini infon jonka tarvitsen jatkaakseni tilautyötä. Kauhusta kankeana siksi että tämä... tekemättömyys on jotenkin niin pahaenteistä. Minun pitäisi tehdä jotain, mutta en voi, mutta se on varmaankin minun vikani vaikkei olekaan. Phew. Senssin meikkaaminen ei ole leipäpuuni. Ermh, kiitusta hirveästi. Toivottavasti tuli liityttyä jäädäkseen. Tällä foorumilla on kyllä ollut yleisen sosialisoinnin puolella tämän loppuviikon hiljaista kuin haudassa. Leidit, ja tietenkin hyvät herrat jos heitä on - missä vika? |
|
 | |
Banaanikirahvi Admin

Viestien lukumäärä: 105 Join date: 21.12.2009 Ikä: 19
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Helmi 28, 2010 9:22 pm | |
| Whee, teretulemast vaan. O3o Munkin pitäis tehdä taas vaikka mitä. D: Ainakin tuntuu siltä. Jotenkin taas semmonen paha fiilis että oon unohtanu jotain tosi tärkeää. o__o |
|
 | |
Vilma

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Helmi 28, 2010 9:29 pm | |
| La bambaa... Vastuu on niin yliarvostettua. |
|
 | |
Banaanikirahvi Admin

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Helmi 28, 2010 10:16 pm | |
| Älä muuta virka. o,o Kirottu oltoon se joka keksi vastuun. Hmm, pitäisi piirtää taas ihan sikana kaikkea. D8 Kauhea artblock taas vaan päällä. |
|
 | |
Höpötius

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 To Maalis 04, 2010 6:49 am | |
| Sama täällä D8>. Monessa muodossa. Arki painaa päälle ja noin miljoona esitelmää plus että pitäisi jaksella lukea kokeisiin -.- Kaksi tuntia päivässä arkisin koneella eikä siinä kerkeä tehä edes sukkaakaan!Siis mitään .___.'. tuntuu että Lyhkäsiä parin lauseen ropejakin kerkeää vaan vääntää. Artblock on kirous. Satatuhatta ideaa mutta I has no skills how to toteuttaa ne.. tosin ne ideatkin on aika vähäisiä...Ainoa mistä nyt olen innostunut on Kalevala aiheinen työ.... Yay hiihtolomalle o__o sekin on jopa viikon.. |
|
 | |
Doragon

Viestien lukumäärä: 13 Join date: 10.01.2010
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 To Maalis 04, 2010 11:36 pm | |
| Oonko todellakin ainut, jolla on hiihtoloma menossa? :'D Tosin, kohtahan se on jo ohi, mutta njaa ... Vaikka yleensä nimitän pohjoista Suomea korpiseuduksi, niin nyt tuntuu itse hieman sellaiselta, kun aika ainokaisena täällä lomaa viettelee. Voisin kyllä viettää teidänkin hiihtolomat! Koulu ei hotsita _yhtään_, ymmärrätte tunteen? No, viimestään viikon päästä. |
|
 | |
Vilma

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Pe Maalis 05, 2010 5:15 am | |
| Jes, ilmaisihan se piilevä vastuu itsensä. Hurr, opinnäytetyö. En ole kuullut mitään noin pahaenteistä sitten sanojen äidinkielen lopputyö ja tutkielman laajuus - laajin. Mienoja ideoita olisi, mut se lack of skillz. Muuan ystävällämme Hijirillä ainakin on lomaa, tiedän sen kun odottelen tässä kuin kissa kuumalla katolla että pääsisi ermh, pelaamaan. Kun tuli lupauduttua kyseisen leidin ja hänen söpöjen hahmojensa seuraksi tässä lähitulevaisuudessa >///< |
|
 | |
Banaanikirahvi Admin

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 1:56 pm | |
| Mulla on kans nytten hiihtoloma, se tosin loppumasi tässä ihan juuri. ;3; En halua mennä kouluun. Siellä on kylmää ja kurjaa eikä siellä saa nukkua. |
|
 | |
Chaos
Viestien lukumäärä: 12 Join date: 06.03.2010
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 6:46 pm | |
| Hola amigos!
Kirjoitin tuossa viimeyönä friikkipojan, josta kovasti pidän ja jota kovasti tahtoisin päästä pelaamaankin. Tuskin kauaa pysyy ainokaisena, sillä meiti tarviaa tollasen aseksuaalihirviön vastapainoksi nymfomaanisen(voidaan sanoa myös hyperseksuaali tai seksi-addikti) panseksuaalin.
Mutta niin siis tosiaan moi, minä uusi ei saa purra tai puren takas ja siitä tulee sotku. Tökkiä saa kyllä ja tarjota seuraa, voisi sillä tavoin toki ilostuttaa minua. Tämä onkin sitten ensimmäinen roolipeli, johos liityin sitten... puoleenvuoteen, Astonissa on ollut tarpeeksi. Noooh, mutta pitkästä aikaa pikkuhirviötä pelaan♥
Lomat tosiaan ilkävästi loppuvat ja lumisade senkun jatkuu... |
|
 | |
Vilma

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 6:50 pm | |
| Ihanaa suomen kansa, tervetuloa Chaos. Paljon sanomaan mitään kun olen itsekin vasta öö... viikon ilmaa saastuttanut pelaaja, mutta who cares. All in this together
Täällä foorumilla tuppaa olemaan vähän hiljaista, mutta eiköhän tuo pikku epäkohta saada oikaistuksi. |
|
 | |
Chaos
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 6:54 pm | |
| ...ja Tapani. Mutta kiitos kiitos ja ihan hyvinhän sitä voi sanoa... Minun puolestani ainakin. : D
Ja hiljasta on nykyään aika monella foorumilla.. Tiedä sitten mihin kaikki harrastajat häviävät mystisesti. Toivottavasti tosiaan oikenee tuo :3 |
|
 | |
Vilma

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 7:04 pm | |
| No, mikäli yleisen pahennuksen ja härdellin aiheuttaminen on erikoisalaa kuten minulla huonoimpina - tai parhaimpina - päivinä ;D |
|
 | |
Chaos
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 7:11 pm | |
| No sittenhän meitä on kaksi, ei tule hiljasta mutta saattaa mennä kaksinpuheluksi XD |
|
 | |
Vilma

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 7:19 pm | |
| Oi voi, toivittavasti ei kun maailma kaipaa pelastusta.
On kansamme loistavin sielultaan musta ja niin edelleen. Ai ai ai kune i voinut vastustaa xD |
|
 | |
Chaos
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 7:23 pm | |
| Ei saa tappaa D: Ja ihan normaali olen, vaikka itsekseni hihittelen täällä........................
Syön tuon Jörgenin kuvan iltapalaksi. *rousknam* |
|
 | |
Vilma

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 7:45 pm | |
| Mitä? Älähän nyt minun ainokaistani syödä rouskuttele xD |
|
 | |
Chaos
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Maalis 06, 2010 9:51 pm | |
| Taidan olla julma ja rouskutella silti (;
Miksi foorumi ei liitä allekirjoituksia, vaikka säädin valinnoista jo asetukset kohdilleen O__Ô Ei jymmara. |
|
 | |
|