|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Höpötius

Viestien lukumäärä: 407 Join date: 22.12.2009 Ikä: 18 Paikkakunta: Satulinna
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Ke Heinä 28, 2010 12:32 pm | |
| Varsinkin jonku juhlan aikaan o/. Saisi kulkea yukatassa ja kattella mitä kojuista löytyy. Uusi-seelanti, kaveri kävi siellä kerran kesälomalla, tahtosin itsekkin sinne käymään, varsinkin jossaki Lord of the ringsin kuvauspaikalla xD (pääsyy miksi haluaa mennä sinne). Papua uusi quineakin voisi olla kiva, siellä on valkosia hiekkarantoja ja ihanat vedet, tuttujen porukka kävi ja näytti kuvia oAo <3 ..Sitten.. Italiakin olisi kiva, jos opettelisi sen kielen kanssa x3. \o/ mutta ainaki mulle riittää vielä tämä armas suomenmaa. |
|
 | |
Hijiri

Viestien lukumäärä: 83 Join date: 23.12.2009 Ikä: 22 Paikkakunta: Siellä täällä~
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Ke Heinä 28, 2010 12:32 pm | |
| Olen itse käynyt pari kertaa Espanjassa ja Kanariansaarilla ja ainakin oman kokemukseni mukaan selvittiin silloin ihan hyvin pelkällä englannillakin. Esimerkiksi ravintoloiden ruokalistoissa ruokien nimet taitavat olla englanniksikin ja sitten vain riittää, kun näyttää listalta mitä haluaa syödä. Tietenkin sitten riippuu missä päin Espanjaa on, kun varmaan eri alueilla voi olla vähän erilaista tuo kielen hallinta ^_^'
Itselläni oli yhdessä vaiheessa kauhean suuri halu päästä Japaniin mutta se on nyt hiljalleen laantunut enkä enää harmistuisi, vaikken sinne pääsisikään. Olen kyllä harkinnut, että voisin yrittää päästä sinne joskus vaihtoon tai ainakin käydä jollain parin viikon matkalla, sillä haluan ihan ehdottomasti päästä näkemään Japania ihan paikan päältä ja tutustumaan kulttuuriin ja luontoon paremmin, jos vain mahdollisuus tarjoutuu.
|
|
 | |
Aikmofobia

Viestien lukumäärä: 137 Join date: 12.06.2010 Ikä: 19 Paikkakunta: Kotiluolasto
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 To Heinä 29, 2010 3:55 pm | |
| Höpötti, matka oli muuten kyllä ihan kiva tosiaan. : DD Sellanen shoppailuloma, vaikka en silleen shoppailusta pidäkään. Ja ruoka oli parmpaa ku hyvää, joka päivä erimaisessa ravintolassa. ~ Ja se vahakabinetti oli SIISTI! : DD Varsinki se kauhukammio ku siellä oli oikeita ihmisiä näyttelemässä ja ne yritti säikytellä mua. XDD Sit mä vilkuttelin ja nauroin niille. ~ <3
Joo Espanjassa pärjää englannilla, siellä on tullu käytyä. Samoin Bulgariassa, rakastin sielläkin ruokia. XDD Kaikkialla on vaan hyvää ruokaa, ei muuta. En mä muuten menis. Ei vaan. Mutta joo, kaikista eniten tällä hetkellä haluan Lappiin. En oo koskaan käyny Jyväskylää ylempänä ja haluan johki Inariin kattelemaan luontoa. Miekkonen saapui juur sieltä ja näytti kuvia, on kyllä niin ihana mesta että itkettää. Ja ne porot on SULOSIA ;__; <3 |
|
 | |
Mitsuko
Viestien lukumäärä: 8 Join date: 07.03.2010 Ikä: 24 Paikkakunta: Joensuu
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Ma Maalis 07, 2011 12:08 pm | |
| Heeeiiiijjjj~
Tulin vaan ilmottamaan, etä elossa ollaan. Voisin nyt sitten viimein pelailla vuoroni minun ja Chaoksen peliin Arskalla, höhöhö, en olekaan jumittanut kun vuoden... n_____n¨
Olen äidin kannettavalla, muta hööhh, kun tämä on ihan paska. Näppäimet ihan omituisissa paikoissa niin ei tällä voi oikein kirjoittaa : ( Enkä tiedä että onko tässä edes kaikkia merkkejä.. Eikä tämä ota kaikkia näppäimiä niin menee tuhat vuotta tekstiä tarkastaessa..
Onko Vilmasta kuulunut mitään? Tahtoisin sen toisen pelin jo käyntiin.. |
|
 | |
Miuchi Admin

Viestien lukumäärä: 423 Join date: 21.12.2009 Ikä: 21 Paikkakunta: Sielä täällä joka säällä~
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Ma Maalis 14, 2011 8:10 pm | |
| Joihinkin pelaajiin kannattaa ottaa sähköpostilla yhteyttä. Voi olla että heillä (kuin myös minulla ja BansQlla) elämä tuppaa tielle, mikä sitten johtaa priorisointiin ja pelien lykkäämiseen. Mutta rohkeasti kannattaa vaan vastapeluriin ottaa yhteyttä! Jos jumitus vaikuttaa menevän liian pitkäksi. _________________ "Wait, I hear people wanting something.... ME!" ____
Viper Tora Nosa Aki Maurez RJ Raven
|
|
 | |
Samirix

Viestien lukumäärä: 54 Join date: 23.12.2009 Ikä: 19
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Toukokuu 14, 2011 8:33 am | |
| Arvatkaa kuka oli kadottanut tämän paikan linkin XD Kone joutui huoltoon, niin kaikki tiedostot poistettiin ja kesti aika kauan enne kuin sai koneen takaisin.. Juu, mutta Rixu palaa elävien kirjoihin taas |
|
 | |
Aikmofobia

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Pe Toukokuu 20, 2011 9:34 pm | |
| Taidetaan olla ainoot elossa täällä' ku kaikki muut on kuollu. :c Ei kuulu kenestäkään mitään. ~ |
|
 | |
Hijiri

Viestien lukumäärä: 83 Join date: 23.12.2009 Ikä: 22 Paikkakunta: Siellä täällä~
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Pe Toukokuu 20, 2011 9:47 pm | |
| Hengissä ollaan. o/ Peli-inspiraation hetkellinen katoaminen vain on viime aikoina pitänyt poissa, mutta jos tämä tästä pikkuhiljaa. Ja pääsykokeisiinkin pitäisi yrittää lukea, mutta kun ei yhtään jaksaisi.. :< |
|
 | |
Samirix

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Toukokuu 21, 2011 8:25 am | |
| No, kohta alkaa kesäloma, niin ehkä ihmiset alkavat heräillä henkiin täällä taas :DD
Mulla on myös tulossa vaikka kuinka monta tenttiä ja sitten vielä monen monta tehtävää, jotka pitäisi saada ensi viikon aina palautettua maikalle XD Enpäs ole vieläkään oikein innostunut tekemään niitä > Mutta IHANAA kun kohta lakaa kesälomaa!! \o/ Wohoo! |
|
 | |
Aikmofobia

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Toukokuu 21, 2011 7:54 pm | |
| Toivotaan parasta. : D Itte valmistuin just ylioppilaaks ja ois bilehet tiedossa 4.6. \o/ Kyllä tää ehkä tästä jos porukka vaikka vähän aktivoituis. : DD |
|
 | |
Hijiri

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 La Toukokuu 21, 2011 8:43 pm | |
| | Aikmofobia kirjoitti: | | Toivotaan parasta. : D Itte valmistuin just ylioppilaaks ja ois bilehet tiedossa 4.6. |
Oi, kovasti onnea valkolakin johdosta~ |
|
 | |
Samirix

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Toukokuu 22, 2011 11:04 am | |
| Aikmofobia, paljon onnea! Legendaarinen kysymys: Miltä nyt tuntuu?? XDD |
|
 | |
Aikmofobia

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Ma Toukokuu 23, 2011 12:40 am | |
| Nyt tuntuu tyhmältä. :c Ihan turha todistus kädessä jolla ei tee yhtään mitään! Mä haluan olla automaalari enkä mikään lakimies. :c |
|
 | |
Samirix

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Ke Toukokuu 25, 2011 1:44 pm | |
| Aws, ainakin siulla oli aikaa miettiä miksi tulee |
|
 | |
Tric

Viestien lukumäärä: 215 Join date: 23.12.2009 Ikä: 25
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Kesä 12, 2011 2:15 pm | |
| Jooh minäkin tulin ilmoittelemaan että olen hengissä. Oma elämä ollut nyt vain vähän sekaista kun erosin poikaystävästäni ja ei ole oikein mikään jaksanut kiinnostaa. Alan kohta puoliin pikku hiljaa palailemaan linjoille takaisin ^^ |
|
 | |
Miuchi Admin

Viestien lukumäärä: 423 Join date: 21.12.2009 Ikä: 21 Paikkakunta: Sielä täällä joka säällä~
 | Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Ti Heinä 19, 2011 12:58 pm | |
| Jos vaikka itseki alkais osoittaan elonmerkkejä täällä päin. ಠ_ಠ''''
Anteeksi kovasti. :'D mutta mutta.... nii.. ei mulla oikeen ole muuta syytä ku inspiraatio katoa.. ja sitten kun pyörittää yhtä toistaki roolipeliä joka on kuolemanpartaalla (vähä niiku tämäki..? ಠ_ಠ) nii sit on vähä.. nangst. _________________ "Wait, I hear people wanting something.... ME!" ____
|
|
 | |
Samirix

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Pe Heinä 22, 2011 12:02 am | |
| Aws, Miuchi eiköhän joku kaunis päivä ne ala kukoistamaan taas (: Eiköhän he löydä tänne sitten jossain vaiheessa :DD |
|
 | |
Miuchi Admin

| Aihe: Vs: Pulinala vol 1 Su Heinä 24, 2011 11:08 pm | |
| Nii. Eiköhän. o_o Toki jos viittitte, nii saa heavenssiä mainostaa kaikkialla, nii saadaan tänne elämää. _________________ "Wait, I hear people wanting something.... ME!" ____
|
|
 | |
|